TransPloiesti
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

In jos
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty !!! News Alert !!!

2/8/2012, 16:13
Un bărbat a fost accidentat de tren, la Ploiești Triaj

Un bărbat a fost lovit de tren, în zona stației Ploiești Triaj, existând suspiciuni că acesta ar fi vrut să se sinucidă. Acesta a fost rănit la cap și a fost transportat de urgență la spital, pentru îngrijiri medicale.

UPDATE ORA 16.05

Din primele cercetări, realizate de polițiștii de la Transporturi Feroviare Ploiești, bărbatul a fost lovit de tren, în zona stației Ploiești Triaj. Acesta a fost accidentat puternic la cap.
Sunt indicii că acesta ar fi încercat să se sinucidă.
A fost transportat cu o ambulanță la Spitalul Județean de Urgență din Ploiești.
Se pare că bărbatul este de loc din Ploiești, dar locuia în Călărași.
SURSA: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Un_barbat_s-a_aruncat_in_fata_trenului-la_Ploiesti_Triaj_0_747525478.html


Ultima editare efectuata de catre Catalin.C in 20/11/2012, 10:47, editata de 1 ori
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

29/8/2012, 23:48
In data de 3 Septembrie 2012 Venice Simplon Orient Express ajunge in Romania . VSOE va tranzita statia Ploiesti Vest pe la orele 13:20-13:30 , ora de sosire la Bucuresti gara. A fiind 14:16 . In Romania VSOE opreste in gara regala din Sinaia si la Bucuresti .
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Trenurile de pe ruta Ploiești – Slănic și-au reluat circulația

5/9/2012, 15:43
După aproape cinci ani de când circulaţia a fost sistată, de la începutul lunii septembrie, traficul feroviar pe ruta Ploiești - Slănic a fost reluat.

Oraşul Slănic era singurul oraş din ţară care nu beneficia de transport pe calea ferată. În urmă cu 5 ani, circulaţia a fost oprită din cauza unui pod avariat la km 30+370.

Accesul în oraş se realiza numai cu autoturismele, fapt care a nemulțumit numeroșii navetiști din zonă.

Experiment. Trenuri în regim cadențat pe ruta Ploiești Sud - Urziceni

Președintele Consiliului Județean, Mircea Cosma, a declarat că prin redeschiderea traficului feroviar va fi exploatat mult mai bine potenţialul turistic al zonei, Salina Slănic îşi va putea relua exporturile de sare, iar locuitorii zonei vor avea acces mai uşor la locurile de muncă din Ploieşti.

Linia Ploieşti - Slănic este a doua cale ferată construită în România, după Bucureşti - Giurgiu.
SURSA: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Trenurile_de_pe_ruta_Ploiesti_-_Slanic_si-au_reluat_circulatia_0_767923356.html
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Experiment. Trenuri în regim cadențat pe ruta Ploiești Sud - Urziceni

5/9/2012, 15:44
De la 1 septembrie, CFR Călători a introdus în circulaţie patru perechi de trenuri Regio, în regim de mers cadenţat, pe ruta Ploieşti Sud - Urziceni.

Acesta reprezintă un sistem în care trenurile circulă la intervale orare egale, oferind pasagerilor un program previzibil al orelor de plecare/ sosire şi mobilitate.

Cele patru perechi de trenuri Regio vor circula la intervale orare de patru ore, astfel:

DUS Ploieşti Sud - Urziceni:

Ploieşti Sud plecare 05.25 - Urziceni sosire 06.55

Ploieşti Sud plecare 09.25 - Urziceni sosire 11.00

Ploieşti Sud plecare 13.25 - Urziceni sosire 14.54

Ploieşti Sud plecare 17.25 - Urziceni sosire 18.58

ÎNTORS Urziceni - Ploiești Sud

Urziceni plecare 07.20 - Ploieşti Sud sosire 09.00

Urziceni plecare 11.20 - Ploieşti Sud sosire 12.55

Urziceni plecare 15.20 - Ploieşti Sud sosire 16.53

Urziceni plecare 19.20 - Ploieşti Sud sosire 21.04

Sistemul de mers de tren cadenţat prezintă numeroase avantaje şi pe partea de exploatare: un rulaj mai mare al garniturilor de tren, realizarea unui număr mai mare de tren-km cu mai puţine garnituri, o mai mare disciplină în activitatea personalului.

În funcţie de impactul pe care îl va avea acest demers, sistemul va fi extins pe întreaga reţea feroviară şi pentru toate categoriile de trenuri.

Înainte de efectuarea călătoriei, CFR Călători recomandă pasagerilor să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521 pentru trafic intern sau pot accesa pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro
SURSA: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Experiment-_Trenuri_in_regim_cadentat_pe_ruta_Ploiesti_Sud_-_Urziceni_0_767323356.html
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Celebrul tren Orient Express ajunge luni în Gara Sinaia

5/9/2012, 15:46
Luxosul Orient Express ajunge luni și în Gara Regală din Sinaia, în fascinatul său traseu între Paris și Istanbul.

Călători din întreaga lume, pasageri în luxosul Orient Express, vor poposi pentru câteva ore în Gara Sinaia, în drumul lor spre Instanbul.

Orient Express-ul parcurge o singură dată pe an ruta Paris - Istanbul, o rută devenită atracție turistică încă din anii '30. În vremurile noastre, datorită atmosferei interbelice din interiorul garniturilor, călătoria este și mai fascinantă.

Ca în fiecare an, cei aproximativ 100 de călători din vagoane sunt din întreaga lume și au plătit pentru această cursă 10.540 euro.

Pasagerii, din America de Nord, America de Sud şi Europa vor fi întâmpinați în Sinaia cu fanfare, după care, în cele câteva ore de staționare, vor vizita Muzeul Naţional Peleş şi Mănăstirea Sinaia.

Orient Express este un hotel de lux pe roţi, fiind dotat cu 15 vagoane, din care şase găzduiesc restaurante, un snack-bar şi o bucătărie. Restul sunt vagoane de zi și de dormit.

41 de persoane, barmani, ospătari, bucătari, un pianist, un translator și un medic stau la dispoziția călătorilor în timpul voiajului.

Geamuri de cristal

Parfumul de epocă este „întreținut" și de geamurile trenului, realizat din cristal veritabil, dar și de decorațiunile din lemn de mahon și vitraliile din sticlă de murano.

Povestea popasului din Sinaia este, și ea, una interesantă. În 1883, la primul său voiaj, regale Carol I a aflat de trecerea trenului și l-a obligat să oprească în Sinaia, iar Majestatea Sa a invitat călătorii la inaugurarea Castelului Peleș. De atunci a rămas o tradiție oprirea trenului în Sinaia.

Următoarea oprire a trenului este Gara de Nord din București.
SURSA: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Celebrul_tren_Orient_Express_ajunge_luni_in_Gara_Sinaia_0_766723415.html#
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

20/9/2012, 21:30
Astazi 20.09.2012 la ora 20:04 la Ploiesti Vest a sosit trenul de epoca DANUBE EXPRESS ( tren unguresc de epoca ) si a plecat dupa cateva minute in directia Giurgiu.
http://www.danube-express.com/train-journeys/transylvanian_west
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Trenuri de călători pe ruta Ploieşti – Măneciu

24/9/2012, 09:39
Trenuri de călători pe ruta Ploieşti – Măneciu
Scris de Alex Calinoiu

După reluarea circulaţiei trenurilor de călători pe ruta Ploieşti – Slănic, autorităţile din Prahova anunţă că sunt şanse mari ca şi tronsonul Ploieşti – Măneciu să fie redeschis.
Circulaţia trenurilor peaceastă rută s-ar putea relua chiar de la finele lunii octombrie, cu un operator privat, acelaşi care operează şi spre Slănic. Totul depinde, însă, de disponibilitatea Ministerului transportului de a aloca fonduri pentru a reabilita o parte din linie.
„Ministerul s-a angajat că va duce acest tronson de cale ferată la starea iniţială, de dinainte de a fi închis. În speranţa asta, am smuls, joi, promisiunea că până la sfârşitul lunii octombrie vom redeschide şi tronsonul de cale ferată Ploieşti Sud – Măneciu, cu aceeaşi firmă. Sperăm ca Ministerul Transoorturilor să ia în calcul toate investiţiile necesare. Deja sunt depuse memorii tehnice şi, din discuţiile avute, cred că vor fi finalizate aceste tronsoane. Concret, sunt zone unde este nevoie de investiţii. Firma a redeschis transportul de călători pe cheltuială proprie", a declarat Mircea Roşca, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Prahova.
SURSA: http://ph-online.ro/actualitate/item/19769-video-trenuri-de-c%C4%83l%C4%83tori-pe-ruta-ploie%C5%9Fti-%E2%80%93-m%C4%83neciu
Ionut98
Ionut98
Moderator
Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

5/10/2012, 19:43
Cristian Ghibu, director General CNCF CFR SA: Lansez un apel ferm firmelor constructoare să se alăture eforturilor companiei CFR SA pentru reabilitarea infrastructurii feroviare şi să respecte termenele prevăzute în graficele de lucrări

Bucureşti, 03 octombrie 2012

Directorul General al CNCF CFR SA, domnul Cristian Ghibu, a efectuat în cursul lunii septembrie primele vizite pe tronsoanele de cale ferată de pe Coridorul IV paneuropean, unde au demarat lucrările de reabilitare a infrastructurii.

În cadrul vizitelor, domnul Cristian Ghibu a verificat stadiul demarării lucrărilor de reabilitare, încadrarea în graficele stabilite şi a purtat discuţii cu reprezentanţii firmelor de construcţii în vederea soluţionării oricăror probleme care pot interveni în perioada de execuţie. De asemenea, directorul general al companiei a făcut apel la respectarea angajamentelor contractuale, astfel încât reabilitarea celor aproximativ 205 Km de cale ferată să fie finalizată la termen.

“Avem în execuţie reabilitarea a aproximativ 205 km de cale ferată dublă pe şase tronsoane feroviare, modernizarea a 14 staţii de cale ferată şi a 5 tuneluri feroviare, aflate pe Coridorul IV paneuropean. Vorbim deci despre un important program de reabilitare şi modernizare a infrastructurii feroviare, iar firmele care au câştigat contractele trebuie să facă faţă acestei provocări. Lansez prin urmare un apel ferm ca firmele constructoare să se alăture eforturilor companiei CFR SA pentru reabilitarea infrastructurii feroviare, inclusiv prin angajamentul că vor respecta termenele prevăzute în graficele de lucrări şi vor continua în acelaşi ritm implementarea proiectelor şi pe perioada iernii. Tehnic este posibil, este nevoie doar de voinţă şi de înţelegerea importanţei eforturilor pe care CFR SA şi Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii le fac pentru a susţine investiţiile în infrastructură”, a declarat Cristian Ghibu.

În prezent sunt în execuţie lucrările de reabilitare, aferente proiectelor din programul POS-T, pe următoarele tronsoane feroviare:

- Buftea - Brazi (37 Km) - proiect pilot operaţional pentru un sistem ETCS/ERTMS nivel 2
- Frontiera - Curtici - Arad – km 614 (41,185 Km) - lucrări de reabilitare
- Vinţu de Jos - Coşlariu (35,4 Km) - lucrări de construcţii şi instalaţii
- Coşlariu - Micăsasa, Aţel - Micăsasa, Aţel - Sighişoara (91,3 km) - lucrări de construcţii şi instalaţii

Valoarea totală a contractelor semnate de CFR SA pentru execuţia lucrărilor de reabilitare şi modernizare a infrastructurii feroviare şi supervizare, aferente proiectelor din POS-T 2007-2013, se ridică la 5.869.700.020,91 lei, contribuţia CE fiind de 85%, prin Fondul de Coeziune, respectiv 69,25%, prin fonduri nerambursabile, şi Buget de stat cu o cotă de 15%, respectiv 30,75%.

Vă reamintim că valoarea investiţiilor alocate de CFR SA, pentru proiectele POS-T, în primele nouă luni ale acestui an se ridică la 876.904.394,94 lei, iar lucrările de reabilitare şi modernizare a infrastructurii feroviare, aflate în curs de execuţie pe şantierele feroviare (6 tronsoane feroviare, 14 staţii de cale ferată şi 5 tuneluri feroviare), urmează a fi finalizate în perioada 2013-2015 şi au drept scop creşterea vitezei de circulaţie a trenurilor, sporirea gradului de siguranţă şi de confort şi reducerea timpului de călătorie.
Ionut98
Ionut98
Moderator
Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

5/10/2012, 19:44
Trenuri suplimentare de Sărbătoarea Sfintei Parascheva

CFR Călători informează că în perioada 11/12– 14/15 octombrie 2012, pentru preluarea fluxului de pasageri spre/dinspre Iași, estimat cu ocazia Sărbătorii Sfintei Parascheva, vor circula suplimentar trei trenuri de călători, după cum urmează:

Ø în zilele de 11/12, 12/13 și 13/14 octombrie, trenul InterRegio 10663, pe ruta București Nord – Tecuci – Iași, cu plecare din București Nord la ora 22.20 și sosire în Iași la ora 05.22.

Ø în data de 14/15 octombrie, trenul InterRegio 10662, pe ruta Iași – Tecuci –București Nord, cu plecare din Iași la ora 21.25 și sosire în București Nord la ora 04.50.

Ø în data de 13 octombrie, trenul InterRegio 1556, pe ruta Ploiești Sud – București Nord, cu plecare din Ploiești Sud la ora 19.35 și sosire în București Nord la ora 20.22.
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

!!! News Alert !!! Empty 9 primarii s-au reunit intr-un GAL feroviar Valea Telejenului

25/10/2012, 11:27
9 primarii s-au reunit intr-un GAL feroviar Valea Telejenului

Miercuri, 17 Octombrie 2012 14:02

Preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Mircea Cosma, a avut iniţiativa redeschiderii tronsonului de cale ferată Ploieşti-Măneciu, tronson ce a fost închis în urmă cu un an.
In acest sens, azi a avut loc o şedinţă de lucru cu primarii de pe Valea Teleajenului, care au fost de acord cu iniţiativa preşedintelui, iar în urma discuţiilor purtate s-a stabilit constituirea unei Asociaţii de Dezvoltare Intercomunitară ce ar urma să se numească ,,Grup de acţiune locală (GAL) feroviar Valea Teleajenului”.

Acest ADI va juca un rol esenţial în buna funcţionare şi administrare a tronsonului de cale ferată. Din Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară vor face parte primăriile de pe Valea Teleajenului (Vălenii de Munte, Boldeşti Scăieni, Blejoi, Lipăneşti, Măgurele, Teişani, Izvoarele, Măneciu, Gura Vitioarei) precum şi Consiliul Judeţean Prahova.

Tronsonul feroviar Ploieşti-Măneciu va aduce beneficii pentru un număr însemnat de locuitori ai judeţului Prahova, cum ar fi costurile reduse ale biletelor în comparaţie cu transportul rutier precum şi timpul de deplasare mai scurt.

Menţionăm ca în urmă cu câteva luni a fost redeschisă şi linia de cale ferată Ploieşti-Slănic, tot la iniţiativa preşedintelui Consiliului Judeţean Prahova, Mircea Cosma.

SURSA: http://prahovabusiness.ro/component/content/article/61-administratie/7673-9-primarii-s-au-reunit-intr-un-gal-feroviar-valea-telejenului-
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

!!! News Alert !!! Empty CFR: încasările scad şi după Dosarul Naşul

20/11/2012, 10:36
Descinderile procurorilor de luna trecută nu au stopat fenomenul şpăgilor. Călătorii cu bilet continuă să se împuţineze.
!!! News Alert !!! 646x404

Corupţia din CFR pare să îi încurajeze pe călătorii frauduloşi, care preferă să meargă cu „naşul“ la jumătate de preţ. Reportajul cu camera ascunsă în care reporterii
„Adevărul“ au surprins, zilele trecute, controlori luând bani de la călători clandestini este acum „asezonat“ cu cifre oficiale de la CFR.

ÎNCASĂRI MAI MICI CU 10% DECÂT ANUL TRECUT

În primele două săptămâni din luna noiembrie a acestui an s-au înregistrat venituri mai mici, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Dacă în perioada 1-15 noiembrie 2011 călătorii au cheltuit aproape 18,7 milioane de lei pe bilete, în acest an, aceeaşi perioadă compania a încasat 17,8 milioane de lei.

În luna octombrie, însă, înainte de declanşarea celei mai mari anchete împotriva corupţiei din trenurile CFR, compania a avut, paradoxal, încasări mai mari. În primele 15 zile ale lunii trecute, CFR a avut un venit de peste 19 milioane de lei. „În perioada 10-14 octombrie a fost un trafic crescut spre/dinspre Moldova cu ocazia Sărbătorii Sfintei Parascheva“, motivează Cornelia Bolina, purtător de cuvânt al CFR Călători.

Cifrele oficiale ale companiei arată că cei care-şi cumpără bilet sunt tot mai puţini, iar mulţi preferă să dea „naşului“ jumătate din preţul pe care l-ar plăti pentru bilet. Practic, anul acesta, în primele nouă luni, CFR a pierdut peste 10 procente din călătorii pe care i-a avut anul trecut în aceeaşi perioadă. Din cei 41,3 milioane de clienţi, anul acesta a avut cu aproximativ patru milioane mai puţini. „Tendinţa de scădere a traficului s-a menţinut şi în lunile octombrie şi noiembrie“, confirmă oficialii CFR.

ŞEFUL CFR CĂLĂTORI: „ŞI NOI ÎI MAI PRINDEM“

Acţiunea „Naşul“ de la sfârşitul lunii octombrie, declanşată la Braşov, de procurori a condus la reţinerea a peste 70 de angajaţi CFR, aceştia fiind conductori de tren, şef de tren, inspectori şi revizori de specialitate, acuzaţi de fapte de corupţie. Procurorii susţin chiar că numărul persoanelor este mult mai mare, avansând cifra de 200 de suspecţi în dosar. Judecătorii nu au emis atunci nici un mandat de arestare preventivă. Prejudiciul cauzat companiei de corupţia din CFR a fost estimat de procurori la 200 de milioane de lei.

Săptămâna trecută, reporterii „Adevărul“ au testat corectitudinea controlorilor din trenuri, în condiţiile în care zeci de angajaţi CFR sunt în vizorul procurorilor. După ce au mers pe mai multe rute din ţară cu camera ascunsă, concluzia a fost că nimic nu s-a schimbat. „Naşii“ continuă să bage banii în buzunar de la călătorii frauduloşi, dar o fac cu mai multă grijă să nu fie prinşi. Banii sunt colectaţi în special de la navetişti.
Directorul CFR Călători, Ştefan Roşeanu, recunoaşte că e greu de stârpit corupţia în ograda sa. „Şi noi facem verificări. Avem zilnic 10-15 controale pe trenuri şi mai depistăm angajaţi care primesc bani de la călători fără să taie bilet“, a confirmat Roşeanu.

“Şi noi facem verificări. Avem zilnic 10-15 controale pe trenuri şi mai depistăm angajaţi care primesc bani de la călători fără bilet".
Ştefan Roşeanu
director CFR Călători
SURSA: http://beta.adevarul.ro/news/eveniment/cfr-incasarile-scad-dosarul-nasul-1_50aa6f937c42d5a6637c98f8/index.html
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

!!! News Alert !!! Empty „Naşii” tot iau şpăgi, dar îşi aleg „chiorii” cu grijă

20/11/2012, 10:42
Anchetarea, de luna trecută, a peste 70 de controlori şi inspectori CFR nu a speriat prea tare. Reporterii „Adevărul“ au testat corectitudinea „naşilor“ cu camera ascunsă. Singura schimbare e că aceştia iau şpaga cu mai multă atenţie.
Cea mai mare acţiune a procurorilor împotriva corupţiei din CFR a avut loc la sfârşitul lunii trecute. Până atunci, în 22 de ani, procurorii mai prinseseră sporadic controlori luând mită de la călători clandestini. Investigaţiile aprofundate din urmă cu trei săptămâni au scos însă la iveală o adevărată reţea naţională de şpăgi. Dintre cei 70 de şefi de tren, însoţitori de garnitură şi revizori reţinuţi de procurori, niciunul nu a fost arestat.
Credeţi că cei neprinşi au renunţat la nărav? Nu. Reporterii „Adevărul“ au mers cu trenul pe mai multe rute pentru a verifica efectul acestei acţiuni fără precedent a procurorilor. Rezultatul? „Naşii“ continuă să ia şpagă, dar sunt mult mai atenţi de la cine iau şi se uită circumspect împrejur.
Mai mult, corupţia din CFR i-a inspirat pe cei de la firmele private de transport feroviar. „Vrei să mergi cu «naşu’»“? Noi îţi dăm ocazia“, este sloganul unei astfel de companii private.

Bani luaţi cu vârful degetelor

Miercuri dimineaţă, pe 14 noiembrie, am cumpărat bilet din Gara de Nord pentru Ploieşti şi ne-am urcat în primul tren Regio. La mijlocul distanţei a apărut controlorul. În vagon nu erau mai mult de 10 persoane şi toţi aveau bilet. „Naşu’“ a compostat tichetele celorlalţi, iar în dreptul meu s-a trezit cu o bancnotă de 5 lei. S-a uitat speriat la mine, a ridicat mâinile mai întâi, în semn de protest. A întors capul în toate părţile, a văzut că e în siguranţă, apoi a luat banii tacticos, cu două degete. „Până unde?“, a întrebat el în şoaptă. I-am spus că până la Ploieşti, iar el a dat aprobator din cap, după care s-a îndepărtat.

De la Ploieşti, ne-am urcat într-un alt tren Regio. Am pornit spre Urziceni, după ce mai întâi ne-am luat bilet. Nu trece mult şi apare… „naşa“. În compartiment, compostează biletele celor trei elevi, iar când vede banii întinşi de „călătorul fraudulos“ cere pe un ton răspicat: „Biletul!“. I-am spus că nu am şi a găsit soluţia. „Pregătiţi banii pentru bilet. Vă dau eu acum“, a spus „naşa“ în timp ce din geantă a scos chitanţierul. Am oprit-o şi i-am arătat că sunt în regulă. A compostat biletul, apoi a ieşit din compartiment trântind uşa.

O explicaţie sociologică: altruismul

La Urziceni ne-am urcat într-un alt tren spre Bucureşti. „Naşul“ a apărut repede. A întrebat de bilete două femei în vârstă. Nu aveau, dar i-au întins „darul”. Bagă repede banii în buzunar, cu o mişcare abilă, apoi ajunge la reporterul - „călător fraudulos“. Îi întind banii, dar mă lovesc de un refuz categoric. „Nu se poate”. Se aşază în faţa reporterului-călător şi scoate din geantă chitanţierul. Îi arătăm biletul şi nu mai taie chitanţă. Controlorul s-a uitat lung, dar nu s-a oprit însă din completat chitanţierul.

„Tai pentru doamnele, că mi-au dat bani pentru bilet“, explică el, înţelegând că l-am testat. Începe să explice că angajaţii CFR fac, de fapt, un bine călătorilor fără bilet. „Lumea e săracă, dom’le. Dintr-o pensie de câţiva lei, de unde să îşi mai cumpere şi bilet?“. Explică apoi că au o meserie periculoasă şi prost plătită. „Nouă ne-ar trebui pază în trenuri, că sunt tot felul de ciudaţi cărora nu ai ce să le faci. Şi la salariul nostru…. Ştiţi cât am salariu? 1.100 de lei!“, se plânge „naşul“ Nicu Râpeanu, care s-a şi recomandat. Ajungem la destinaţie şi, pe un ton serios, încearcă să afle dacă a dat de belea sau nu. „Deci? Sunt în regulă?“

Un „naş“ corupt şi telegenic

A doua zi schimbăm Regio cu un InterRegio. Preţuri mai mari, şpaga mai mare. Ne-am îmbarcat în trenul de Iaşi cu gândul să coborâm la prima, la Ploieşti. Singur pe holul trenului, încercăm să-l ademenim pe „naş“. Refuză bancnotele din mâna şi scoate chitanţierul. Când i se arată biletul, întreabă aproape retoric: „M-aţi încercat?“.

La întoarcere am avut mai mult succes. Trenul ce mergea spre Capitală dinspre Galaţi, tot InterRegio. Apare controlorul. Îi întindem generos o bancnotă de 10 lei, în condiţiile în care biletul costă 17.40 lei. Zâmbeşte şi pare tentat. Se scarpină în cap, se uită împrejur, apoi verifică toaleta trenului să vadă dacă nu i se pune la cale un flagrant. Vede că nu-i nimeni, iar privirea i se opreşte chiar asupra camerei-breloc.

„Mă filmezi cu ceva? Arăt bine?“, întreabă el, uitân-du-se fix în obiectiv. Nu a realizat că era filmat. Tentaţia era mare şi, cu toate suspiciunile pe care le avea, mi-a luat repede banii din mână şi bancnota a dispărut în buzunarul de la pantalonii „naşului“. Zâmbeşte mulţumit şi ne oferă un loc în compartiment. Civilizaţie europeană.
!!! News Alert !!! Orig
Navetiştii, „chiorii“ cei mai siguri

Un angajat CFR explică modul în care funcţionează „mersul cu naşu’“ după acţiunea procurorilor braşoveni de luna trecută. Sub protecţia anonimatului, el ne-a dezvăluit că toţi sunt acum mult mai precauţi şi nu mai acceptă bani de la oricine. „Navetiştii sunt cunoscuţi, sunt aceiaşi. De la ei iau bani, dar mai întâi examinează bine călătorii din vagon. Dacă i se pare ceva suspect, nu acceptă bani. Mai iau de la persoanele foarte în vârstă, de la ţăranii care nu reprezintă un pericol“, a explicat, sub protecţia anonimatului, ceferistul.

Reţeaua piramidală „Naşul“, cu baza în WC-ul trenului

ll Fenomenul micii corupţii din CFR a fost unul rar investigat de procurori, dar anchetatorii de la Parchetul de pe lângă Tribunalul Braşov par să fi pornit cea mai complexă investigaţie împotriva angajaţilor CFR.

Nu mai puţin de 81 de angajaţi CFR suspecţi de fapte de corupţie au fost duşi la Parchet pentru audieri. Conform procurorilor, cercetările vizează 200 de angajaţi (controlorii, şefii de tren, dar şi cei din supracontrol - revizorii) ai regionalelor CFR Călători din Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi şi Craiova.

Volumul şpăgilor, mai mare decât se credea

Potrivit CFR, călătorii fără bilet reprezintă 30 la sută din numărul clienţilor CFR. Anul trecut, numărul de pasageri CFR a fost de 60,7 milioane de persoane. O treime dintre aceştia, 26,04 milioane de pasageri, au mers „cu naşul“. Conform unei analize făcute de site-ul econtext.ro, distanţa medie parcursă cu trenul este de circa 100 de kilometri de călător. În medie, biletul pentru o distanţă de 100 de kilometri este în jur de 15 lei pentru trenurile Regio, 30,1 lei InterRegio şi 41,6 lei pentru InterCity. Şpaga către controlori este, în general, la jumătate din preţul biletului. Valoare medie este de 20 lei pe călătorie.

Astfel, cei 26,04 milioane de pasageri clandestini au dat şpăgi anul trecut în valoare de 520,8 milioane de lei (120 de milioane de euro). Cu aceasta sumă, se specifică în analiză, s-ar putea plăti angajaţilor CFR salarii lunare de circa 400 de euro.

Necolaiciuc: „Sistemul e bine pus la punct“

Fost director general al CFR Mihai Nicolaiciuc susţine că vârful piramidei nu este foarte sus. O parte din bani ajunge cel mult la nivelul directorilor adjuncţi din CFR. „Directorii se schimbă foarte des. Este imposibil să intre în sistem foarte repede. Controlorul păstrează cam 30%, toată lumea ştie. Sistemul este bine pus la punct“, a spus acesta într-un interviu recent.

Dicţionarul mitei la CFR Călători
l„Chiorii“– călătorii fără bilet
l „A lua geanta“– a da mită pentru obţinerea unui post de însoţitor de tren (controlor)
l „A lua cocarda“ sau „a lua dunga roşie“– a da mită pentru obţinerea postului de şef de tren (are centură diagonală roşie)
l„A întoarce haina“ – a da mită pentru obţinerea postului de revizor (supracontrol). I se mai spune şi „civilu’“.
SURSA: http://beta.adevarul.ro/news/eveniment/nasiitot-iau-spagi-isi-aleg-chiorii-grija-1_50a8f84a7c42d5a66376599d/index.html
Andreea684
Andreea684
Mesaje : 101
Data de inscriere : 07/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Baicoi

!!! News Alert !!! Empty Şeful Reviziei Vagoane a delapidat 100.000 lei de la CFR Marfă Constanţa

20/11/2012, 10:45
Şeful Serviciului Revizie Vagoane din CFR Marfă Constanţa este cercetat de lucrătorii Biroului Investigaţii Fraude al Secţiei Regionale de Poliţiei Transporturi (SRPT) Constanţa pentru o delapidare de aproximativ 100.000 de lei.
În perioada 2008 - 2010, Andu Pacaluc (48 de ani) din Constanţa nu a întocmit documentele de introducere în gestiune a componentelor furate şi recuperate. Ca şef al Serviciului Revizie Vagoane, Pacaluc avea şi această atribuţie de serviciu.

Paguba adusă CFR Marfă Constanţa este estimată la 98.211 lei.

Anchetatorii au început urmărirea penală împotriva lui Andu Pacaluc, acesta fiind cercetat în libertate pentru delapidare. S-a dispus totodată şi efectuarea unei expertize contabile pentru stabilirea prejudiciului produs.
!!! News Alert !!! 646x404
SURSA: http://beta.adevarul.ro/locale/constanta/Seful-reviziei-vagoane-delapidat-100000-lei-cfr-marfa-constanta-1_50a659747c42d5a663691868/index.html
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty NOUL MERS AL TRENURILOR

24/11/2012, 11:28
NOUL MERS AL TRENURILOR: Planul pentru Noul Mers al Trenurilor de Călători prevede ca în 2013 să fie în circulaţie, zilnic, 1.378 de trenuri, cu 60 mai multe decât în planul de mers 2011-2012, informează CFR Călători.

MERSUL TRENURILOR 2013 de Călători intră în vigoare la 9 decembrie şi va fi valabil până la 14 decembrie 2013.

Potrivit sursei citate, oferta de transport feroviar de pasageri a fost adaptată la cerinţele pieţei de călători, atât prin optimizarea orariilor şi a capacităţii de transport, cât şi prin asigurarea condiţiilor minime pe categorii de trenuri, utilizându-se eficient resursele disponibile.

Astfel, spun cei de la CFR Călători, în traficul intern s-a implementat mersul de tren cadenţat pe rutele unde condiţiile de circulaţie şi exploatare au permis acest lucru şi unde traficul de călători este cu preponderenţă de navetă: Bucureşti Nord - Roşiori, Roşiori - Craiova, Constanţa - Mangalia, Bucureşti Nord - Ploieşti, Ploieşti Sud - Urziceni, Buzău - Mărăşeşti, Iaşi - Ungheni Prut.

"Pentru asigurarea mobilităţii şi pentru desfăşurarea unui transport de pasageri competitiv, e necesară realizarea unei reţele de transport complet integrate, care să pună în legătură diferitele moduri de transport. În acest sens, o soluţie pe termen lung este introducerea acestui sistem de mers de tren cadenţat, care să asigure legături frecvente între marile oraşe ale ţării şi capitalele de judeţ", explică reprezentanţii companiei.

NOUL MERS AL TRENURILOR: Două garnituri noi spre Budapesta

În traficul internaţional au fost introduse două noi trenuri cu destinaţia Budapesta, de la Bucureşti Nord şi de la Sighetu Marmaţiei.

Prin încheierea unui contract de colaborare între CFR Călători şi MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria, s-a urmarit fluidizarea traficului feroviar cu Ungaria, prin reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, utilizând o singură locomotivă între Bucureşti şi Budapesta, precizează aceeaşi sursă.

NOUL MERS AL TRENURILOR costă 13 lei

Mersul Trenurilor de Călători 2012-2013 costă 13 lei şi va putea fi cumpărat din principalele staţii şi agenţii CFR din Bucureşti şi din ţară.

Deoarece conţinutul acestuia poate fi updatat, CFR Călători roagă călătorii să solicite informaţii cu privire la mersul trenurilor de la staţiile şi agenţiile CFR sau să acceseze site-ul www.cfrcalatori.ro.

MERSUL TRENURILOR 2013, ŞI PE MOBIL

Mersul Trenurilor 2013 poate fi consultat on-line începând de luni şi în varianta pentru telefonul mobil, folosind adresa m.cfrcalatori.ro, unde este disponibilă aplicaţia pentru vizualizarea informaţiilor.

"Prin această aplicaţie se pot obţine informaţii despre Mersul Trenurilor într-un format adecvat pentru aparate mobile, cu un transfer mai mic de date, ceea ce duce implicit la o accesare mai rapidă a Mersului Trenurilor CFR Călători", se arată într-un comunicat al CFR Călători.

Dacă utilizatorul doreşte să revină din această aplicaţie la site-ul CFR Călători, trebuie să utilizeze butonul "Desktop" poziţionat pe bara din josul paginii.

Aplicaţia m.cfrcalatori.ro poate fi accesată şi prin butonul "Mersul Trenurilor pentru mobil" de pe site-ul companiei.

sursa: realitatea.net
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

3/12/2012, 11:24
Deutsche Bahn își continuă expansiunea în Europa și vrea să intre pe piața feroviară a transportului de pasageri din România. Grupul va achiziționa pachetul majoritar de acțiuni în cea mai mare companie privată de transport feroviar din România, REGIOTRANS, informează Reuters citată de handelsblatt.com.

Astfel, germanii vor cumpăra 70% din acțiunile Regiotrans pentru suma de 67 milioane euro, având opțiunea de a achiziționa și restul acțiunilor.

Deutsche Bahn vrea să devină, prin subsidiara Arriva, lider în transportul regional european.

DB transportă marfă pe Căile Ferate Române și a achiziționat, în 2008, Romtrans. În România, șansele sunt favorabile dezvoltării sectorului feroviar pentru transportul pasagerilor din cauza dificultăților financiare foarte grave prin care trece compania feroviară de stat.



Regiotrans, cu aproximativ 2.000 angajați în 2011 și venituri de 52 milioane euro, a raportat pentru anul trecut un câștig înainte de dobânzi și taxe de 16 milioane euro.

Un purtător de cuvânt al Deutsche Bahn a refuzat să comenteze aceste informații.


Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty O nouă conducere la CFR MARFĂ

24/2/2013, 17:54
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a anunţat joi noua conducere a CFR Marfă, formată din economişti, ingineri şi jurişti, despre care a spus că nu vor avea contribuţii directe în privatizare dar ar trebui "să mai repare ceea ce se mai poate repara" în activitatea companiei.

Preşedintele Consiliului de Administraţie este Aysun Mustafa (economist şi bancher), iar directorul general este Alexandru Dragoş Drăghici (jurist), cu experienţă managementul unor companii naţionale şi multinaţionale.
Ceilalţi administratori sunt Liviu Radu (inginer), Bogdan Constantinescu (economist), Dan Constantinescu (inginer), Ionuţ Georgescu (jurist) şi Dan Belcea (economist), potrivit datelor anunţate de reprezentanţii Ministerului Transporturilor.

Fenechiu a precizat că nu îi cunoaşte personal pe membrii din noua conducere a companiei, aceştia fiind selectaţi după CV, dar că managerii vor avea o activitate grea, complexă şi foarte multă muncă. Oficialul a arătat că administratorii şi directorul general nu au atribuţii directe în privatizarea companiei, însă le-a solicitat să lucreze cu Ministerul Transporturilor în interesul statului român mai mult decât în interesul CFR Marfă, scopul fiind valorificarea acţiunilor companiei la un preţ cât mai ridicat.

Potrivit lui Fenechiu, activitatea noilor manageri ar putea dura până în jurul lunii iulie sau "ceva mai mult", în condiţiile în care, deşi termenul asumat pentru desemnarea câştigătorului privatizării CFR Marfă este 20 iunie, transferul de proprietate s-ar putea prelungi.

Potrivit ministrului, managerii selectaţi sunt specialişti, profesionişti şi nu oameni politici, astfel încât aceştia nu îşi axa activitatea pe comunicare publică. Întrebat despre retribuţia financiară a noilor manageri, Fenechiu a afirmat că o discuţie despre salarii nu are sens în condiţiile în care CFR Marfă a înregistrat pierderi de 250 milioane lei în 2012.
"Dacă am fi avut management performant cu bani foarte mulţi, dar în primul rând management performant, am fi avut astăzi companii naţionale care să fie profitabile şi să poată fi în competiţie reală cu marile companii europene. Eu sunt convins că dacă cei care începând de astăzi conduc această companie ar fi condus-o în ultimii opt ani, iar politicul nu s-ar fi implicat în această activitate, astăzi CFR Marfă ar fi putut să participe la cumpărarea unor companii de transport marfă din jurul României şi nu să fie cumpărată de acele companii", a spus ministrul.

El a mai spus că procedura de privatizare a CFR Marfă este "în grafic", în prezent realizându-se evaluarea companiei în baza căreia va fi făcută oferta. De privatizarea CFR Marfă s-au arătat până în prezent interesate şapte-opt firme, a adăugat ministrul, fără să ofere detalii.

Oficialul a mai spus că până la privatizare CFR Marfă va ceda unele active către CFR Infrastructură şi că nu crede că până la desemnarea noului acţionar majoritar al operatorului feroviar de transport marfă vor exista disponibilizări masive. Reprezentanţii Ministerului Transporturilor au anunţat şi componenţa Comisiei de privatizare a companiei, condusă de secretarul de stat din Transporturi Cristian Ghibu.

sursa: realitatea.net
Ionut98
Ionut98
Moderator
Mesaje : 148
Data de inscriere : 03/08/2012
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Prefectul Marius Sersea solicita reducerea timpului de asteptare la bariera de pe DN1 (Buda-Slanic)

27/2/2013, 11:53
Astazi a avut loc la sediul Institutiei Prefectului, ca urmare a numarului mare de apeluri ale cetatenilor, o sedinta de lucru cu participarea prefectului, subprefectului, a reprezentantilor Politiei Rutiere, CFR si a operatorului TFG (Transferoviar Group), pentru analizarea solutiilor de fluidizare a traficului auto prin reducerea timpilor de bariera la trecerea de nivel cu calea ferata Buda-Slanic de pe DN 1 (km 69+450).
S-a stabilit ca pana la data de 15 martie propietarul si operatorul caii ferate sa prezinte modalitatile tehnice si organizatorice de reducere, fara a pune in pericol siguranta traficului rutier si feroviar, a timpilor de bariera ce in acest moment se cifreaza la aproximativ 15 minute.
Pe DN 1 trece zilnic un flux de 25 – 30 de mii de autovehicule, ce creste la sfarsit de saptamana la 35 – 40 de mii de unitati.
Pe calea ferata Buda-Slanic tranziteaza zilnic 7 perechi de trenuri (dus – intors).
Sursa: ph-online
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

27/2/2013, 19:37
InterCity este oferta de transport feroviar de călători a CFR Călători, prin care pasagerii beneficiază de cea mai completă şi modernă gamă de servicii şi confort pe întreaga durată a călătoriei la bordul trenurilor: fotolii confortabile, climatizarea tuturor spaţiilor destinate călătorilor, alimentare cu energie electrică pentru calculatoare personale şi iluminare individuală în dreptul fiecărui scaun, instalaţie de sonorizare, dispozitive electronice de afişaj al rutei atât la interiorul cât şi la exteriorul vagonului, sistem de supraveghere video, uşi de acces cu acţionare automată, catering pentru serviciile cu parcurs lung. Parcul de material rulant care deserveşte trenurile InterCity este integral nou construit şi îndeplineşte în totalitate condiţiile de interoperabilitate, folosind cele mai moderne şi sigure soluţii şi tehnologii, permiţând dezvoltări viitoare de noi servicii la bord.

Prin Hotărârea de Guvern nr. 33/2013 s-a modificat metodologia de acordare a compensaţiei în transportul feroviar de călători prin reorientarea către transportul cu caracter social asigurat prin trenurile InterRegio şi Regio.

În acest context, în baza art.2 alin.(3) din OUG nr.56/2011 pentru stabilirea principiilor de aplicare a tarifelor de deservire generală în transportul feroviar de călători, în vederea repoziţionării ofertei de transport InterCity în sectorul de vârf al serviciilor de transport feroviar de călători, începând cu data de 1 martie 2013, CFR Călători va ajusta tarifele pentru această categorie, cu scopul de a-i spori atractivitatea pentru o gamă cât mai mare de utilizatori în condiţiile păstrării competitivităţii cu celelalte mijloace de transport de pasageri.

Noile tarife se aplică începând cu data de 1 martie 2013 şi au reduceri importante, de până la 28,5%, la trenurile InterCity pe distanţe scurte şi medii, permiţând astfel accesul unui număr mai mare de pasageri spre gama de servicii de vârf oferite de CFR Călători. Totodată, tarifele călătoriilor pe distanţe lungi se repoziţionează în piaţă, păstrându-se avantajul competitivităţii transportului feroviar de călători.

Pentru oferta de transport cu trenurile InterRegio şi Regio tarifele de călătorie nu suferă modificări.
Si ...desigur rezervarea locului va fi de 5 lei . Numai surprize de la CFR Calatori...
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

12/3/2013, 20:08
In premiera in Romania TRENUL REGAL va fi expus la Gara de Nord din Bucuresti
http://www.construim-romania.ro/evenimente/
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

12/3/2013, 21:42
MERG! MERG! MERG!
avatar
asavu16
Mesaje : 193
Data de inscriere : 07/09/2012
Varsta : 25

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

13/3/2013, 13:16
Catalin.C a scris:MERG! MERG! MERG!
Cu clasa,Catalin?Sau asa de capu' tau?
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty CFR Calatori scoate la licitatie spatii privind publicitatea

15/3/2013, 20:46
CFR Calatori scoate la licitatie spatii privind publicitatea

(Vineri, 15 martie 2013)

CFR Calatori va organiza saptamana viitoare, pe data de 21 martie 2013, procedura de licitatie deschisa cu strigare libera a pretului - prin Bursa Romana de Marfuri - pentru incheierea contractului de vanzare spatii publicitare pe biletele de tren (fata si verso), a activitatilor de difuzare de materiale publicitare la casele de bilete si in trenuri, precum si a activitatilor de tip ‘sampling’ in trenuri. Procedura se va finaliza prin incheierea unui contract pe doi ani.
De asemenea, agentii economici interesati trebuie sa stie ca documentatia se poate obtine de la sediul Bursei Romane de Marfuri, str.Buzesti nr.50-52, sector 1, Bucuresti, telefon - 021.317.4745.
Totodata, informatii referitoare la documentatie se pot obtine si de la sediul CFR Calatori, din Bd. Dinicu Golescu nr.38, etaj IV, camera 17, sector 1, Bucuresti, telefoane 021.319.24.28, 0732.671.661.
Sursa: www.ziarulprahova.ro
Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

24/3/2013, 21:56
CFR Călători informează că, începând cu data de 25 martie, pentru creşterea gradului de accesibilitate la călătoria cu trenul, două trenuri InterCity vor deveni trenuri InterRegio, fără modificarea orariilor şi a staţiilor de sosiri /plecări, astfel:

trenul IC 571, Bucureşti Nord – Galaţi, va circula ca tren IR 10571.
trenul IC 574, Galaţi – Bucureşti Nord, va circula ca tren IR 10574.

Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile și agențiile de voiaj CFR, la telefon 021/9521 sau să acceseze www.cfrcalatori.ro .

Euronight
Euronight
Mesaje : 116
Data de inscriere : 29/08/2012
Varsta : 32
Localizare : Municipiul Ploiesti

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

25/3/2013, 13:02
Intarzieri de zeci si sute de minute azi pe Ploiesti-Bucuresti din cauza furturilor de componente....un drum de 40 minute parcurs in 180....
Catalin.C
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3155
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 27
Localizare : Ploiești
http://transploiesti.ro

!!! News Alert !!! Empty Două trenuri InterRegio vor face staţie la Floreşti Prahova

31/3/2013, 12:57
Pentru adaptarea ofertei de transport la cerinţele de trafic, CFR Călători va realiza modificări în circulaţia unor trenuri în perioada următoare.
În Prahova, vor avea câte o oprire în staţia Floreşti, în plus faţă de cele programate, trenurile: IR 1642 Satu Mare - Bucureşti Nord, începând cu data de 31 martie/1 aprilie. IR 1641 Bucureşti Nord – Satu Mare, începând cu data de 01/02 aprilie. În ceea ce priveşte trecerea la ora de vară, care se va produce în noapte de sâmbătă spre duminică, trenurile de călători vor pleca din staţiile de formare după ora de iarnă până în noaptea de 30/31 martie, ora 03.00 care devine ora 04.00. După această oră (04.00), trenurile vor pleca la orele din mersul de tren în vigoare, respectând ora oficială de vară. Trenurile de călători aflate în circulaţie între 03.01 şi 04.00 (ora iarnă), vor circula întârziate, fiind afectate de schimbarea de oră un număr de 85 de trenuri, din care 7 trenuri internaţionale, 32 InterRegio şi 46 Regio.

Sursa: adevarul
Continut sponsorizat

!!! News Alert !!! Empty Re: !!! News Alert !!!

Sus
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum