SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?
+4
Bogdan Costin
PREZIOSO
Catalin.C
stefan_98
8 participanți
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
- Adrian.BVizitator
SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?
17/4/2012, 01:06
Au fost vehiculate atatea idei incat nu se stie ce model va fi adus. Poate reusim noi sa il stabilim.
1. MAN Lion's City
2. Mercedes-Benz CITARO
a) Versiunea cu 3 usi
b) Versiunea articulata cu 3 usi "G"
Video:
b) CONECTO
3. Solaris
a) URBINO 12m
b) URBINO 18m
4. MAZ 203
5. BMC ProCity
6. Atlceva
Postati fotografii cu autobuze noi care credeti ca indeplinesc cerintele.
Fotografiile nu imi apartin. Sursa: Google
* edited by Catalin.C | 15.08.2013 *
1. MAN Lion's City
2. Mercedes-Benz CITARO
a) Versiunea cu 3 usi
b) Versiunea articulata cu 3 usi "G"
Video:
b) CONECTO
3. Solaris
a) URBINO 12m
b) URBINO 18m
4. MAZ 203
5. BMC ProCity
6. Atlceva
Postati fotografii cu autobuze noi care credeti ca indeplinesc cerintele.
Fotografiile nu imi apartin. Sursa: Google
* edited by Catalin.C | 15.08.2013 *
- Adrian.BVizitator
Votul meu a ajuns catre Man Lion's city :D
- stefan_98
- Mesaje : 109
Data de inscriere : 30/08/2011
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti (Pta. Mihai Viteazul)
Votul meu merge catre Solaris
Votul meu merge catre MAN LYON'S CITY
- stefan_98
- Mesaje : 109
Data de inscriere : 30/08/2011
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti (Pta. Mihai Viteazul)
Sunt de acord cu alegerea voastra. Si mie mi-ar placea MAN-uri dar sa fie facute in Germania.
Asa da! Nu vreau sa fie facute in Turcia...
- PREZIOSO
- Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Aducerea a 50 autobuze noi
17/4/2012, 18:54
Personal mi-ar placea MAN sau Conecto; evident MAN cu 3 usi, oricum e cerinta in caietul pentru licitatie. NU vreau MAZ si nici BMC. Sunt super si Solaris, dar in poza e modelul articulat. Oricum, sunt scumpe. Cred ca se va alege dintre MAZ si BMC, variantele cele mai ieftine.
- PREZIOSO
- Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Aducerea a 50 autobuze noi
17/4/2012, 18:55
Sa nu uitam ca si Conecto si BMC sunt fabricate in Turcia, la fel si MAN. Asta e, macar sa fie 50 de MAN noi cu 3 usi, AC si tot ce trebuie.
Din cate am inteles, exista 2 fabrici: in Turcia (MANAS) si una in Germania. Restul sunt firme de distributie.
- stefan_98
- Mesaje : 109
Data de inscriere : 30/08/2011
Varsta : 25
Localizare : Ploiesti (Pta. Mihai Viteazul)
MAZ si BMC daca vor participa vor fi descalificate deoarece nu corespund caietului de sarcini.
MAZ: inaltimea
BMC: latimea
In plus se stie ca domnul Popescu alaturi de domnul primar au declarat ca "vor veni 50 de autobuze Mercedes"
MAZ: inaltimea
BMC: latimea
In plus se stie ca domnul Popescu alaturi de domnul primar au declarat ca "vor veni 50 de autobuze Mercedes"
- PREZIOSO
- Mesaje : 265
Data de inscriere : 13/07/2011
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Aducerea a 50 autobuze noi
17/4/2012, 20:36
Conecto sunt cele mai scumpe, alaturi de MAN si Solaris. MAZ si BMC daca sunt descalificate, vom vedea. Ideea e sa le aduca intr-un interval de timp scurt si nu pe parcursul a 4 ani pentru ca primele venite vor fi deja "obosite" . Sa nu uitam ca in Pitesti, Brasov, Bucuresti au fost aduse autobuze intr-un interval de timp mai scurt decat la Ploiesti cu MAN.
Eu vad ca toti se intreaba ce autobuze vor aduce, care din cele spuse pana acum vor fi Mercedes-Benz Conecto, ramane de vazut daca vor aduce MAN, avand in vedere legatura R.A.T.P.-ului cu MHS Truck & Bus SRL, iar Solaris... Nu prea cred.
Insa iar s-a uitat de refacerea caii de rulare a celor 2 linii de tramvai, 101 si 102. Nu degeaba am spus 101 si 102, pentru ca vad ca toti se axeaza pe linia 102. Sper sa nu se intample ca acum cativa ani cu linia 101. Oricum, daca doriti sa discutam, accesati acest link.
Insa iar s-a uitat de refacerea caii de rulare a celor 2 linii de tramvai, 101 si 102. Nu degeaba am spus 101 si 102, pentru ca vad ca toti se axeaza pe linia 102. Sper sa nu se intample ca acum cativa ani cu linia 101. Oricum, daca doriti sa discutam, accesati acest link.
Ceva de genul ne-ar trebui:
- Bogdan Costin
- Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012
Solaris
20/4/2012, 19:09
Baieti mai bine realizati un sondaj cu preferintele calatorilor, eu as vrea sa aduca Solaris findca sunt articulate si daca vor casa Ikarus-urile ramanem fara autobuze articulate.Catalin.D a scris:Votul meu merge catre MAN LYON'S CITY
Salut! Bine ai venit pe forum!
Inca un competitor ar fi Irisbus Citelis:
Fotografia nu imi apartine.
Oricum, inca odata, bine-ai-venit! :cyclops: :!: :cheers:
Inca un competitor ar fi Irisbus Citelis:
Fotografia nu imi apartine.
Oricum, inca odata, bine-ai-venit! :cyclops: :!: :cheers:
- Adrian.BVizitator
Se pare ca Mercedes a castigat :D
Se pare ca nu
Primaria Ploiesti, din nou in corzi din cauza RATP!
Avalansa de contestatii la caietul de sarcini pentru achizitia de autobuze
O noua procedura de organizare a unei licitatii de catre Primaria Ploiesti, asupra careia plana ideea ca ar putea fi contestabila, din cauza modului de redactare a caietului de sarcini, este pusa sub semnul intrebarii. Dupa publicarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a anuntului privind organizarea licitatiei, nu mai putin de patru firme au depus contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), care mai de care mai acuzatoare la adresa municipalitatii ploiestene si a redactarii documentatiei de atribuire a contractului in valoare de aproximativ 10 milioane de euro fara TVA.
Tocmai valoarea viitorului contract de furnizare a 50 de autobuze noi pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti a determinat mai multe societati de profil din Romania sa se intereseze de aceasta procedura lansata de Primaria Ploiesti. Insa realizarea defectuoasa a documentatiei de catre reprezentantii autoritatii contractante a condus la depunerea a patru contestatii la CNSC, una venind, suprinzator, inclusiv din partea societatii de la care Primaria Ploiesti a achizitionat, in urma cu mai bine de doi ani, cele 24 de troleibuze second-hand care circula acum pe strazile din municipiu.
Contactati telefonic, in cursul zilei de ieri, reprezentanti ai firmelor care au depus contestatiile s-au aratat indignati de modul in care s-a pregatit aceasta licitatie "cu dedicatie", asteptand decizia ce va fi luata de catre CNSC in privinta cererilor lor de refacere a caietului de sarcini si, implicit, de anulare a procedurii actuale de achizitie demarata de catre Primaria Ploiesti. Aproape la unison, cele patru firme contestatoare (Cefin 4 Bus, MHS Truck& Bus, Tranzit Class si EvoBus Romania SRL) prezinta in documentele depuse la CNSC restrictiile la care sunt supuse eventualele societati care doresc sa participe la licitatia programata a avea loc in ziua de 23 mai, la sediul Primariei Ploiesti.
Cea mai vehementa pozitie a adoptat-o chiar societatea care a castigat, in urma cu doi ani si jumatate, licitatia – fiind singura firma participanta – pentru cumpararea celor 24 de troleibuze second-hand, care au intrat in circulatie pe strazile din Ploiesti incepand cu anul 2010. Reprezentantii MHS Truck&Bus arata, in contestatia depusa, ca "autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unor autobuze ale unui anumit producator (Solaris), autobuzele acestuia fiind singurele care intrunesc specificatii tehnice in asemenea maniera incat sa obtina punctaj maxim pentru toti factorii de evaluare mentionati (n.n. – in caietul de sarcini)". Unul dintre criteriile de departajare a eventualelor societati inscrise in cursa pentru castigarea contractului de 10 milioane de euro era modul in care se prezinta parbrizul autobuzelor ce urmau sa fie cumparate, specificandu-se ca este obligatorie conditia ca acesta sa fie compus din doua parti. Tot MHS Truck&Bus se refera si la acest aspect din documentatia de atribuire intocmita de autoritatea contractanta: "Parbrizul din doua piese cu separatie mediana este o dotare standard a autobuzelor produse de Solaris. Ceilalti producatori au renuntat la aceasta solutie, vizibilitatea in cazul ei fiind afectata la nivel median. Acest factor care determina o diferenta intre Solaris si ceilalti ofertanti, in cazul participarii la procedura desfasurata de catre autoritatea contractanta, conduce la distorsionarea rezultatului aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica".
Pe de alta parte, EvoBus Romania – prin intermediul unei firme de avocatura – arata in contestatia inregistrata la CNSC: "Autoritatea Contractanta (n.n. – Primaria Ploiesti) este dispusa sa plateasca din banii publici pretul unui autobuz mai scump, avand caracteristici irelevante (cum ar fi modul de protectie anticoroziva) sau chiar dezavantajoase (cum ar fi alegerea unui motor supradimensionat in raport cu necesitatile de exploatare). Prin includerea in documentatia tehnica a unor cerinte nejustificate prin normele tehnice de specialitate sau argumente logice, care sa sustina ideea conform careia Autoritatea Contractanta urmareste un scop concret, se incalca in mod flagrant principiile nediscriminarii si al tratamentului egal pe care Autoritatea Contractanta are obligatia de a le respecta".
Nici nu mai conteaza daca autobuzele Solaris sau alt tip de astfel de mijloace de transport in comun se incadreaza sau nu perfect in prevederile caietului de sarcini, pentru ca, asa cum am mai mentionat, avalansa de contestatii depuse la CNSC cu aproape aceleasi motivatii mentine dubiile asupra legalitatii intocmirii documentatiei de atribuire. Prin urmare, ar putea fi vorba despre o tentativa de masluire a licitatiei, asa cum se vehicula chiar si inainte de votarea caietului de sarcini de catre consilierii locali ploiesteni membri ai grupului de presiune format din PDL-PNG.
SURSA : http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... cauza-ratp
Primaria Ploiesti, din nou in corzi din cauza RATP!
Avalansa de contestatii la caietul de sarcini pentru achizitia de autobuze
O noua procedura de organizare a unei licitatii de catre Primaria Ploiesti, asupra careia plana ideea ca ar putea fi contestabila, din cauza modului de redactare a caietului de sarcini, este pusa sub semnul intrebarii. Dupa publicarea in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a anuntului privind organizarea licitatiei, nu mai putin de patru firme au depus contestatii la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), care mai de care mai acuzatoare la adresa municipalitatii ploiestene si a redactarii documentatiei de atribuire a contractului in valoare de aproximativ 10 milioane de euro fara TVA.
Tocmai valoarea viitorului contract de furnizare a 50 de autobuze noi pentru Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti a determinat mai multe societati de profil din Romania sa se intereseze de aceasta procedura lansata de Primaria Ploiesti. Insa realizarea defectuoasa a documentatiei de catre reprezentantii autoritatii contractante a condus la depunerea a patru contestatii la CNSC, una venind, suprinzator, inclusiv din partea societatii de la care Primaria Ploiesti a achizitionat, in urma cu mai bine de doi ani, cele 24 de troleibuze second-hand care circula acum pe strazile din municipiu.
Contactati telefonic, in cursul zilei de ieri, reprezentanti ai firmelor care au depus contestatiile s-au aratat indignati de modul in care s-a pregatit aceasta licitatie "cu dedicatie", asteptand decizia ce va fi luata de catre CNSC in privinta cererilor lor de refacere a caietului de sarcini si, implicit, de anulare a procedurii actuale de achizitie demarata de catre Primaria Ploiesti. Aproape la unison, cele patru firme contestatoare (Cefin 4 Bus, MHS Truck& Bus, Tranzit Class si EvoBus Romania SRL) prezinta in documentele depuse la CNSC restrictiile la care sunt supuse eventualele societati care doresc sa participe la licitatia programata a avea loc in ziua de 23 mai, la sediul Primariei Ploiesti.
Cea mai vehementa pozitie a adoptat-o chiar societatea care a castigat, in urma cu doi ani si jumatate, licitatia – fiind singura firma participanta – pentru cumpararea celor 24 de troleibuze second-hand, care au intrat in circulatie pe strazile din Ploiesti incepand cu anul 2010. Reprezentantii MHS Truck&Bus arata, in contestatia depusa, ca "autoritatea contractanta urmareste achizitionarea unor autobuze ale unui anumit producator (Solaris), autobuzele acestuia fiind singurele care intrunesc specificatii tehnice in asemenea maniera incat sa obtina punctaj maxim pentru toti factorii de evaluare mentionati (n.n. – in caietul de sarcini)". Unul dintre criteriile de departajare a eventualelor societati inscrise in cursa pentru castigarea contractului de 10 milioane de euro era modul in care se prezinta parbrizul autobuzelor ce urmau sa fie cumparate, specificandu-se ca este obligatorie conditia ca acesta sa fie compus din doua parti. Tot MHS Truck&Bus se refera si la acest aspect din documentatia de atribuire intocmita de autoritatea contractanta: "Parbrizul din doua piese cu separatie mediana este o dotare standard a autobuzelor produse de Solaris. Ceilalti producatori au renuntat la aceasta solutie, vizibilitatea in cazul ei fiind afectata la nivel median. Acest factor care determina o diferenta intre Solaris si ceilalti ofertanti, in cazul participarii la procedura desfasurata de catre autoritatea contractanta, conduce la distorsionarea rezultatului aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica".
Pe de alta parte, EvoBus Romania – prin intermediul unei firme de avocatura – arata in contestatia inregistrata la CNSC: "Autoritatea Contractanta (n.n. – Primaria Ploiesti) este dispusa sa plateasca din banii publici pretul unui autobuz mai scump, avand caracteristici irelevante (cum ar fi modul de protectie anticoroziva) sau chiar dezavantajoase (cum ar fi alegerea unui motor supradimensionat in raport cu necesitatile de exploatare). Prin includerea in documentatia tehnica a unor cerinte nejustificate prin normele tehnice de specialitate sau argumente logice, care sa sustina ideea conform careia Autoritatea Contractanta urmareste un scop concret, se incalca in mod flagrant principiile nediscriminarii si al tratamentului egal pe care Autoritatea Contractanta are obligatia de a le respecta".
Nici nu mai conteaza daca autobuzele Solaris sau alt tip de astfel de mijloace de transport in comun se incadreaza sau nu perfect in prevederile caietului de sarcini, pentru ca, asa cum am mai mentionat, avalansa de contestatii depuse la CNSC cu aproape aceleasi motivatii mentine dubiile asupra legalitatii intocmirii documentatiei de atribuire. Prin urmare, ar putea fi vorba despre o tentativa de masluire a licitatiei, asa cum se vehicula chiar si inainte de votarea caietului de sarcini de catre consilierii locali ploiesteni membri ai grupului de presiune format din PDL-PNG.
SURSA : http://www.ziarulprahova.ro/stiri/admin ... cauza-ratp
- CSABI.MIHAI
- Mesaje : 9
Data de inscriere : 09/06/2012
Eu mi-as dori sa vad la Ploiesti aceste autobuze - SOLARIS URBINO HYBRIDE - articulat vreo 25 de asemenea model si vreo 25 de bucati de MERCEDES CITARO autobuze scurte. :P
- ExmembruVizitator
Avem nevoie de autobuze articulate,daca IKARUS vor fi casate,o sa fie agromeratie mare
- CSABI.MIHAI
- Mesaje : 9
Data de inscriere : 09/06/2012
Transportul in comun
3/7/2012, 16:37
Si pana la urma ce fel de autobuze s-a hotarat sa aduca in Ploiesti ?
- Adrian.BVizitator
Nu s-a hotarat inca. Daca nu mai e nici Andrei Volosevici primar si nici Radu Popescu director nici nu stiu daca se vor mai aduce. :evil:
- CSABI.MIHAI
- Mesaje : 9
Data de inscriere : 09/06/2012
transportu in comun
3/7/2012, 19:26
Dar voi depindeti de anumiti parlamentari din judetul vostru sau de conducerea RATP Ploiesti ?
Nu se stie din moment ce s-a schimbat sefia peste tot...
S-a facut un alt caiet de sarcini, initial fiind 10 firme participante. Solaris este cel care se apropie de cerintele R.A.T.P.-ului, insa nu se stie.
- TheBoss
- Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 27
Localizare : Ploiesti
Deci pana la urma se reia licitatia ? Si daca da stiti cam cand ? Ca din ce vorbea primarul despre RATP intelesesem ca s-ar cam renunta la asta. :shock:
Pagina 1 din 3 • 1, 2, 3
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum